שאלות ותשובות

כללי

טיקטינגו מבית Sports Events 365 - מי אנחנו?

אנו קבוצת אנשים בעלי מקצועות שונים - עורכי דין, מהנדסים, מפתחי תוכנה, מומחי שיווק – שכולם חובבי ספורט. נסענו הרבה בעולם ותמיד חיפשנו את המשחק הבא שכדאי לראות. בתחילת שנת 2006 החלטנו להפוך את התחביב שלנו לסטארט אפ והקמנו את טיקטינגו מבית ספורטס איוונטס 365 בע"מ. הרצון שלנו הוא שכל אוהד ספורט יוכל לקבל את מירב המידע בנוגע לכל האירועים בעולם, ושתהיה לו יכולת למצוא כל טורניר או משחק בהם ירצה לצפות. תכננו ופיתחנו את מנוע החיפוש הראשון לאירוע ספורט ברחבי העולם. לאחר מכן הוספנו למנוע החיפוש את היכולת לרכוש כרטיסים און-ליין לרוב האירועים שאנו מציגים באתר שלנו. המחירים שלנו הם תחרותיים עד מצויינים. מחלקת שירות הלקוחות שלנו זמינה עבורכם 24 שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע. אנו מאמינים בשירות טוב, וכן, אנו עדיין אוהבים ספורט!

איך אפשר להשיג אתכם?

אחרי שהזמנתם כרטיסים אתם יכולים להשיג אותנו תמיד בטלפון שירות הלקוחות שמצורף לכל אישור ומספרו 0545-898899. מספר זה הוא לשימוש לקוחות שהשלימו את הרכישה וזקוקים לעזרה נוספת מכל סוג, במיוחד אם אתם כבר בעיר האירוע. כך שאתם יכולים להירגע וליהנות בנסיעה – אנחנו תמיד זמינים עבורכם. חשוב מאד להודיע לנו על כל תקלה בכרטיס עצמו או באופן המשלוח או האיסוף עוד לפני האירוע. אם אתם לפני רכישה ורוצים מידע נוסף צלצלו למספר שירות הלקוחות המופיע באתר.

מה קורה כאשר אירוע מבוטל או נדחה?

במקרים נדירים, אירועים נדחים או מבוטלים. איננו מחויבים להודיע לך אודות השינוי אולם במידה והמידע לגבי השינוי יגיע אלינו נפנה אליך מיידית, בכדי שתוכל לעשות שימוש בכרטיסים שלך במועד החדש (במקרה והאירוע נדחה). אם לא תוכל להגיע לאירוע במועד החדש, נעשה את כל אשר ביכולתנו להציע החזר או לנסות ולמכור את כרטיסך. במידה והאירוע בוטל נבקש החזר ממארגני האירוע. במקרים רבים החזר כזה אכן ניתן. לתשומת ליבך: אנו כפופים לתנאי האחריות והשירות של מארגני האירוע, אשר משתנים מאירוע לאירוע. נעשה ככל אשר ביכולתנו בכדי לעזור אם כי איננו מתחייבים לכך.

משלוח

כיצד מקבלים את הכרטיסים?

אנא בידקו את אופציית המסירה על ידי הקלקה על סמל + הנמצא בסמוך לכל קטיגוריה. את אותה אינפורמציה תוכלו למצוא גם על ידי הקלקה על כפתור לרכישה. לכל קטיגוריית כרטיסים זמינה אופציית מסירה אחת, או שתיים. אנא שימו לב: אפילו אם מדובר באותו האירוע, לקטיגוריות שונות עשויות להיות דרכי מסירה שונות. מספר הנחיות: ברוב המקרים אנו מספקים את הכרטיסים לבית המלון בו אתם שוהים בלילה שלפני יום המשחק. מסירת הכרטיסים מתבצעת על ידי שירות משלוחים מקומי. בחלק מהמקרים אנו מארגנים נקודת איסוף מרכזית. לרוב מסירה כזו מתבצעת כאשר ההגעה שלכם היא ביום המשחק, או כשאין לכן הזמנה למלון, או כשהמלון שלכם נמצא מחוץ לעיר. אתם תקבלו את פרטי המסירה בדואר אלקטרוני לאחר אישור הזמנת הכרטיסים. אנו ודאו שיש בידכם את כל ההוראות שנשלחו מאיתנו בנוגע למקום המסירה המדויק, אפילו במידה והמסירה מתבצעת באירוע עצמו. אנו ננחה אתכם לנקודת מסירה מדויקת. אפשרויות מסירה נוספות הן כרטיס אלקטרוני, כרטיס מובייל או כרטיס Flash Seats. בחלק מהאירועים ישנה גם אפשרות של מסירה לבית. המידע בנוגע למסירה עשוי להשתנות. אנו נשתדל ליצור איתכם קשר ברגע שנדע על השינוי. אנא הקפידו לבדוק את הדואר האלקטרוני שלכם מעת לעת אפילו כאשר אתם במהלך נסיעות.

האם כדאי להודיע למלון שאני אמור לקבל כרטיסים?

חובתך להודיע למלון שאתם מצפים למעטפה (מבלי לתת הסברים על תכולתה), וכן לוודא שכרטיסי הכניסה למשחק וההזמנה למלון בוצעו על אותו שם. עליכם לוודא שבמלון מסכימים לחתום על המעטפה, גם אם היא תגיע לפני מועד הגעתכם למלון. מומלץ מאד שהמלון יאשר בכתב את הסמכתו לעשות זאת. אם לא אישרו – מומלץ שתעברו למלון אחר. חברתנו לא תהיה אחראית במקרה ולא תקבלו את הכרטיסים כתוצאה מכך שהמלון סרב לחתום על המעטפה.

לא נתאכסן במלון בעיר האירוע, אך בעת הזמנת הכרטיס האפשרות היחידה המוצעת היא משלוח למלון בעיר האירוע. מה עושים?

קרוב לוודאי שנוכל לספק פתרון חלופי, בדרך כלל באמצעות מתן כתובת לאיסוף הכרטיסים במלון מרכזי, או בנקודת איסוף מרכזית בעיר האירוע. סיכוי גבוה שנוכל לסייע במיוחד בערים בהן אנו מנהלים את פעילותינו העיקרית, ובהן: ברצלונה, מדריד, לונדון, מנצ'סטר, מינכן ופריז. לשם כך, אנא הוסיפו הערה רלוונטית באתר בשדה "הערות" של טופס הרכישה. לאחר קבלת בקשתכם ניצור עימכם קשר ונציע פתרון חלופי. שימו לב, בכל מקרה, דמי המשלוח ישולמו עבור שליחת הכרטיסים למקום האיסוף החלופי שיקבע.

מה הוא כרטיס מובייל?

כרטיס מובייל הוא כרטיס המופיע במכשיר סלולרי בלבד. לכרטיס יש ברקוד ייחודי שיעבור סריקה עם הכניסה לאירוע. אנו נשלח לך את כרטיסי המובייל בצירוף הוראות איך לפתוח חשבון באתר אינטרנט מיוחד או באפליקציה במטרה שתוכל לראות את כרטיסי המובייל. ישנם מקרים בהם נשלח למכשיר הסלולרי שלך צילום מסך של הכרטיסים. ניתן לעשות שימוש בכרטיס מובייל רק בעזרת מכשיר סלולרי. לא ניתן להדפיס את כרטיס המובייל.

מה הוא כרטיס Flash Seat?

כרטיס Flash Seats הינו מערכת כירטוס דיגיטלית המבוססת על כרטיס אשראי, המאפשרת כניסה לאירוע על ידי הצגת כרטיס האשראי בלבד. שימושו היחיד של כרטיס האשראי הינו למטרת זיהוי וכניסה לאירוע. עם משלוח כרטיסי ה-Flash Seats תתקבל הודעה בצירוף הוראות איך להירשם ולקבל את הכרטיסים שרכשת. בעת ההרשמה תתבקש למסור את פרטי כרטיס האשראי שלך. בעת ההגעה למקום האירוע תתבקש להציג בכניסה את אותו כרטיס האשראי בעזרתו בוצעה הרכישה ואז יימסרו הכרטיסים. לא ניתן להדפיס כרטיסי Flash Seats.

הזמנה ותשלום

אפשר להזמין כרטיסים אם אין לנו עדיין מלון?

במידה ועדיין אין בידכם את פרטי המלון, אתם מוזמנים להזמין כרטיסים ולהשאיר את פרטי המלון פתוחים. במטרה להבטיח את מסירת הכרטיסים, שלב זה חייב להתבצע שבוע אחד לפני האירוע. צוות שירות הלקוחות שלו יעמוד איתכם בקשר לאחר הזמנת ואישור הכרטיסים. אנא שימו לב שבחלק מהמקרים, ובמיוחד כאשר המלון נמצא מחוץ לעיר, או שבמלון אין שירות קבלה במשך כל הלילה, אנו עשויים לשנות את המסירה לאיסוף. במקרה כזה, אתם תתבקשו להגיע לנקודת איסוף מרכזית בכדי לקבל את הכרטיסים.

מדוע המחיר אותו שילמתי שונה מהערך הנקוב על הכרטיס?

טיקטינגו פועל בשוק המכונה "שוק משני" של כרטיסים. שוק זה פעיל במיוחד באירועי שיא להם לא ניתן עוד להשיג כרטיסים. במקרה כזה כרטיס הכניסה הופך למוצר עליו חלים כללי שוק של היצע וביקוש ובהתאם מחירו משתנה. ברוב המכריע של המקרים גם אנו חייבים לשלם מחיר העולה משמעותית על הערך הנקוב בכדי להשיג את הכרטיס עבורכם. אנו עושים כל מאמץ בכדי להביא לכם את המחירים התחרותיים ביותר בשוק תוך צמצום הרווח שלנו למינימום, על מנת לשמור על מחירים תחרותיים.

האם יש אפשרות ביטול, מכל סיבה שהיא, אחרי שבוצעה הזמנה?

מדיניות הביטולים מפורטת בפסקה 4 בקטגורית תנאי השימוש

רכשתי כרטיסים ישירות באתר, מה קורה עכשיו?

בדקות הקרובות תקבלו הודעת דואר אלטרוני אוטומטית, שפירושה שקיבלנו את פרטי ההזמנה שלכם והתחלנו לטפל בה. במידה וקטיגורית הכרטיסים סומנה כ"אישור מיידי", קרוב לוודאי שתקבלו את האישור הסופי בתוך דקות. סוגי כרטיסים אחרים דורשים זמן טיפול ארוך יותר, עד ליום עבודה אחד. לרוב תקבלו הודעת דואר אלקטרוני נוספת בתוך מספר שעות ובה כל הפרטים להם אנו זקוקים בכדי להבטיח את מסירת הכרטיסים שלכם. אין צורך ליצור איתנו קשר היות וכל הזמנה מטופלת מיידית. במידה ויהיו לכם שאלות, לפני או אחרי ההזמנה, נשמח לדבר איתכם דרך טופס "צור קשר", או צלצלו אלינו למספר 073-2112-100, או השתמשו בצ'ט שבאתר.

באילו אמצעי התשלום ניתן להשתמש לשם הזמנת כרטיסים?

ככלל, ההזמנה באתר הינה באמצעות כרטיס אשראי. אנו סולקים את כל מותגי האשראי הקיימים אך רכישת כרטיסים באמצעות אמריקן אקספרס אפשרית רק במידה ומטבע התשלום הנבחר יהיה שקל או דולר (מטעמים הקשורים בהנחיות של חברת ישראכרט הסולקת את כרטיסי אמריקן אקספרס בישראל). בחלקו העליון של האתר ניתן לבחור את מטבע התשלום המבוקש. בשנת 2012 טיקטינגו הוסמכה לתקן PCI המחמיר, לפיו החברה עומדת בתקנים המחמירים ביותר של שמירה על פרטי האשראי של לקוחותיה. בהזמנות בש"ח ניתן לשלם בתשלומים (עד 12). מ-4 ועד 12 תשלומים נגבית עמלת תשלומים. ניתן גם לשלם לנו גם באמצעות העברה בנקאית, אך יש לקחת בחשבון כי אישור עבור העברה זו יכול להתקבל מהבנק תוך שלושה ימי עסקים, במהלכם עלול מחיר הכרטיס המבוקש להשתנות, או שהכרטיס עלול לאזול מהמלאי. במידה והינכם מעוניינים בדרך תשלום זו, אנא פנו לצוות המכירות שלנו על מנת לברר האם ניתן לשמור עבורכם את הכרטיסים המבוקשים עד להמצאת האישור עבור העברה. לטובת תשלום באמצעות פייפל - (PayPal) אנא צרו קשר עם צוות המכירות שלנו.

ישיבה

האם אני ושותפי לנסיעה נוכל לשבת יחד באיצטדיון?

אלא אם כן מצויין אחרת, אנו מחויבים להושיב אתכם לפחות בזוגות. אם תרצו לשבת בקבוצות גדולות יותר, של שלושה ומעלה, נעשה כמיטב יכולתנו להושיב אתכם ביחד, אולם לא תמיד נוכל להבטיח זאת. במידה ואתם חייבים לשבת ביחד, אנא בדקו זמינות עם צוות שירות הלקוחות שלנו בטלפון או במייל. ברוב המקרים, נוכל לאשרר את הבקשה הספציפית שלכם. לעתים אנו מציעים כרטיסי "יחיד". כרטיסים אלה הם לרוב זולים יותר, אולם יש להדגיש שמדובר בכרטיסים יחידים. אנא שימו לב שבחלק מהאצטדיונים (עם דגש על קאמפ נואו בברצלונה), ישיבה ביחד מוגדרת כמושבים סמוכים לאורך, לרוחב או באלכסון.

היכן בדיוק אשב באיצטדיון?

במחירון האתר תמצאו פירוט הכרטיסים המוצעים לכל אירוע וכן קטגוריות ישיבה שונות ברמות מחיר מגוונות. אנו מנסים תמיד לתת את מירב המידע האפשרי אשר מצוי בידינו. במקרים מסוימים המידע המקובל בשוק לגבי הקטגוריות השונות הינו כדלקמן: לאורך המגרש – כרטיסים למושבים הממוקמים לאורכו של המגרש, בין העיקולים שמעל לדגל הקרן. מאחורי השער – כרטיסים הממוקמים מאחורי השערים. טבעת ראשונה, טבעות אחרות (שניה, שלישית, רביעית) – לאיצטדיונים רבים מספר יציעים בגבהים שונים. הטבעת הראשונה הינה היציע הקרוב ביותר למגרש. הטבעות האחרות נמצאות מעל הטבעת הראשונה בהתאמה. כאשר לא מצוין מספר הטבעת הכרטיסים עשויים להיות לכל טבעת שהיא בהתאם לקטגוריה. לאורך המגרש בין רחבות ה-16 – כרטיסים למושבים הממוקמים בחלק המרכזי של הקטגוריה. כרטיסים אלו קיימים רק לחלק מהאיצטדיונים. שימו לב: יציעי אוהדי הקבוצה הביתית ואוהדי הקבוצה האורחת – אם לא מצוין אחרת באופן מפורש, כל הכרטיסים הינם ליציעים בהם יושבים אוהדי הקבוצה הביתית. במידה והכרטיסים הם ליציע אוהדי הקבוצה האורחת הדבר יצוין במפורש בשם הכרטיס. מיקום הגבול בין "אורך המגרש" לבין "מאחורי השער" משתנה מאיצטדיון לאיצטדיון והוא נתון להחלטת המארגנים ו/או הנהלת האיצטדיון.